عکس گلشنی رو بزار/ قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی در انتصاب‌های دانشگاهی رعایت نمی‌شود / بروجردی بر اساس رفاقت در دانشگاه آزاد سمت گرفته

 

مهدی گلشنی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برخی انتصاب‌های دانشگاهی که بر خلاف قانون شورا انجام می‌شود گفت: تمام انتصاب‌های دانشگاهی توسط رای شورا به کمیته سه نفره واگذار شده؛ بنابراین انتصاب‌ها در شورا مطرح نمی‌شود.

وی افزود: آنچه که قبلا تصویب شده بود برای دانشگاه‌های مهم باید از دانشیار به بالا باشد و اگر رتبه علمی وی کمتر باشد با دو سوم آرای شورا باید انتخاب میشد.

گلشنی اضافه کرد: در حال حاضر اصلا شرایط مطلوب برای انتصابات دانشگاهی رعایت نمی‌شود.

وی در خصوص انتصاب علاالدین بروجردی در دانشگاه آزاد ادامه داد: در مورد فرد خاصی نظر نمی‌دهم، اما همین قدر را می‌دانم که در کشور رفاقت حاکم است و انتصابات دانشگاهی چه در دانشگاه آزاد و چه در دانشگاه دولتی رفاقت حاکم شده است و مشخص نیست که چگونه قانون را اجرا می‌کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: متاسفانه این اختیار از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفته شده و همان موقع گفتم که این کار ظلم در حق شورا است؛ چرا که تمام انتصاب‌ها به نام شورا تمام می‌شود، اما اعضای شورا خبری از این انتخاب‌ها ندارند و به نظر من این کافی نیست که سه نفر تصمیم گیر انتصاب‌های دانشگاهی باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: